ब्ल्याक फ्राइडेको अवसरमा ७४.४ बिलियन डलरको अनलाइन बिक्री रेकर्ड

१६ मंसिर, काठमाडौं । थ्यांक्सगिभिङ डेको अवसरमा अमेरिकी उपभोक्ताहरूले रेकर्ड ३३.६ अर्ब डलर खर्च गरेका छन, जुन दिनमा विश्वव्यापी रूपमा अनलाइन खर्च भयो र यो ब्ल्याक फ्राइडेमा पनि जारी रहेको छ।

एडोबले सार्वजनिक गरेको तथ्यांकअनुसार अमेरिकामा उपभोक्ताहरूले ब्ल्याक फ्राइडेको अवसरमा नोभेम्बर २९ तारिखमा गत वर्षको तुलनामा १०.२ प्रतिशतले रेकर्ड तोड्दै १०.८ बिलियन डलरको किनमेल गरेका टेकक्रन्चले रिपोर्ट गरेको छ।

यस बीचमा, सेल्सफोर्सले समग्र खर्च अनुमान धेरै उच्च भएको संख्या दिइरहेको छ जसअनुसार गत वर्षको तुलनामा ७ प्रतिशतले बढेर अमेरिकामा १७.५ बिलियन डलर खर्च गरिएको छ।

रिपोर्टअनुसार, विश्वव्यापी रूपमा, सेल्सफोर्सले पनि ग्राहकको किनमेल खर्च नयाँ उचाइमा पुगेको बताएको छ। २४ घण्टाको अवधिमा कुल किनमेलमा ७४.४ बिलियन डलर खर्च भएको थियो, जुन एक वर्ष अघिको तुलनामा ५ प्रतिशतले बढी हो।

सन् २०२३ मा, एडोबको तथ्यांकअनुसार ब्ल्याक फ्राइडे अनलाइन खर्च अमेरिकामा ९.८ बिलियन डलर थियो, र सेल्सफोर्सकाअनुसार विश्वव्यापी खर्च ७०.९ बिलियन डलर थियो।

अमेरिकामा ब्ल्याक फ्राइडेको लागि देखिरहेका संख्याहरू अमेरिकी जनगणना ब्यूरोद्वारा ट्र्याक गरिएको वृद्धिको तुलनामा थोरै माथि हो। यसको तथ्यांकअनुसार, सबैभन्दा भर्खरको त्रैमासिक (तेस्रो) मा ई-वाणिज्य खर्च ३०० बिलियन डलर भन्दा बढी थियो, जुन एक वर्ष अघिको सोही अवधिको तुलनामा ६ देखि ८ प्रतिशतको बीचमा बढेको छ।

“१० बिलियन डलरको अंक पार गर्नु भनेको ब्ल्याक फ्राइडेको लागि ठूलो ई-कमर्स कोसेढुङ्गा हो, जुन दिन विगतमा इन-स्टोर किनमेलमा बढी जोडिएको थियो,” एडोब डिजिटल इनसाइटका प्रमुख विश्लेषक, विवेक पाण्ड्याले एक विज्ञप्तिमा भने, “र उपभोक्ताहरू मोबाइल किनमेलदेखि च्याट बटहरूसम्म सबै कुरामा थप सहज भएकोले, हामीसँग टेलविन्डहरू छन् जसले ब्ल्याक फ्राइडेलाई अगाडि बढ्नको लागि अनलाइन वृद्धिलाई समर्थन गर्न सक्छ।”

तथ्याङ्कहरू नजिकबाट हेरिएको छ किनभने यो हप्ता सामान्यतया छुट्टी बिक्री सिजनको सुरुवात हो, र विश्वभरका खुद्रा विक्रेताहरूका लागि सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण अवधि हो।

स्थानीय समयअनुसार बिहान १० बजेदेखि दिउँसो २ बजेको बीचमा आफ्नो चरम सीमामा, ब्ल्याक फ्राइडे छुट्टीमा बिक्री बार्गेनहरूले प्रति मिनेट खर्च ११.३ मिलियन डलरको दरमा स्न्याप गरिएको एडोबले भन्यो।

एडोबकाअनुसार, यसको डाटा यूएस रिटेल साइटहरूमा ट्र्याक गरिएका १ ट्रिलियन भ्रमणहरूमा आधारित रहेको टेकक्रन्चको रिपोर्टमा उल्लेख छ।

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours